niedziela, 16 czerwca 2024

Sonia [']


Trudno uwierzyć, że minęły dwa lata - z jednej strony, patrząc na wpisy... z drugiej... że jakby znacznie więcej...

Przyprowadziła mnie do niej Szimi... Wahałam się, czy ją zabrać ze schroniska w Częstochowie, nawet jeszcze gdy tam byłam i wtedy zapytałam Szimi - bokserkę, która umarła 28 maja, była dokładna rocznica, gdy pojechałam po Sonię.... 

🐾

Nie żałuję ani trochę, mimo, że miałyśmy "trudne chwile", a nawet całe "trudne dni", ale dałyśmy radę 🙂 ...

🐾

Uwielbiała spacery, dopiero w ostatnim tygodniu nie chciała już iść ze mną i Shanti na spacer... 

🐾

Średnio lubiła wodę 😉, ale dzielnie towarzyszyła nad rzekę lub stawy. 

🐾

Uwielbiała inne psy 🙂, ludzi i smaczki, zwłaszcza od Cioci Dorotki, do której biegła z góry ulicy Zbożowej jak szczeniak. 

🐾

Tolerowała koty, a może i lubiła nawet trochę 😉... 

🐾

Pozwalała karmić się parówkami pewnej małej dziewczynce, której mama zachwycona, że córeczka tak ładnie je podawała kolejne porcje.... Zofia się z serca dzieliła, a Sonia, z grzeczności zapewne, nie odmawiała poczęstunku 😃 ...

🐾

Kanapa to było jej miejsce mocy 😉 

🐾

Poznała prawie wszystkich ważnych dla mnie ludzi, z wieloma z nich ma jakieś wspólne zdjęcie, dlatego pozwoliłam sobie zrobić tak obszerny album 🙂 ... Dla mnie samej było to bardzo oczyszczające i uleczające ogromny smutek.

🐾

Dopiero dziś zrozumiałam, jak bardzo ją kochałam/kocham i jak kosmicznie była/jest dla mnie ważna.

🐾

Była z nami dwa lata i trochę, a mam wrażenie, że o wiele, o wiele dłużej... Pewnie dlatego, że tak wiele się w tym czasie w moim życiu wydarzyło...

🐾

Miałyśmy wiele przygód 🙂

🐾

Kiedy po raz pierwszy zabrałam ją nad stawy i puściłam ze smyczy pobiegła i ani myślała się zatrzymać.

🐾

Podobny numer mi wywinęła w Lipowej, gdy weszłam do domu i pozwoliłam jej wyjść przekonana, że pójdzie prosto do kocich misek, a ona pobiegła przed siebie - goniłam za nią, aż do stacji benzynowej, gdzie ktoś ją po prostu złapał.

🐾

W naszym domu z ogrodem miała mnóstwo przestrzeni i chętnie spacerowała "po obejściu".

🐾

Nigdy nie szczekała i nie piszczała. Dopiero pod sam koniec jej obecności Tutaj zdarzało jej się szczeknąć. Nie wiem, czy z bólu, czy po prostu już się tego nie bała...

🐾

Będzie mi jej bardzo, bardzo brakować... Długo pewnie będę nasłuchiwała jej dyszenia... I zaglądała, czy nic jej nie jest, bo już nieraz ostatnio potrzebowała pomocy.

🐾

Chyba to tyle, bo bardzo chce mi się płakać, a już kilka godzin ją żegnam i wiecie jak to jest... 

🐾

Dziękuję mojemu synowi i synowej za towarzyszenie w odprowadzeniu jej na drugą stronę tęczowego mostu, co stało się dość niespodziewanie, choć jakoś wiedziałam, że to już niedługo... bez was bym chyba nie dała rady. 

🐾

I wszystkim, którzy przez te dwa lata byli obecni w Jej i moim życiu 🙂 ...

🐾

Była Dobrym Psem i nieraz jej to mówiłam 🙂, więc ufam, że tak się czuła 😘 

🐾

Mam przygotowanych ponad 80 zdjęć, ale czuję, że to jedno oddaje ją całą 😃 ... Mistrzyni drugiego planu na pierwszym planie.

🐾

SONIA























































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kot z Orłowej

Skrócona historia Kota z Gór (kliknij, aby powiększyć):
Jeśli chcesz i możesz pomóc innym kotom :)
Stowarzyszenie Humanitarno – Ekologiczne
„Dla Braci Mniejszych” Bielsko-Biała,
nr konta: MultiBank - 46 1140 2017 0000 4202 1012 0220
www: http://www.braciamniejsi.com.pl/
fb: https://www.facebook.com/dlabracimniejszych

Rozliczenia
U Portiera:
Pomóżmy kotu z Orłowej (8.05.2015)
Kot z Orłowej nowe wieści (14.05.2015)
Kot z Orłowej po raz trzeci (15.05.2015)

Posty na temat:
1. Kot z Orłowej (15.05.2015)
2. Akcja Orłowik (16.05.2015)
3. Misio-Orłowik w lecznicy (16.05.2015)
4. Orłowik - nowe wieści (18.05.2015)
5. Przytulacz (19.05.2015)
6. Banery, teksty i wieści (20.05.2015)
7. Szukamy domu dla Orłowika (22.05.2015)
8. Orłowik (23.05.2015)
9. Za i przeciw (24.05.2015)
10. Orłowik w DT (28.05.2015)
11. Rysio Orłowik (31.05.2015)
12. Orłowik - garść informacji (10.06.2015)
13. Dwa tygodnie w DT (11.06.2015)
14. Sesja zdjęciowa Rysia ;) (12.06.2015)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Scrapki 2014

Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3  

Scrapki 2013

Choineczki 2012 :)