piątek, 3 stycznia 2014

Kurs COAPE

Kurs THINK CAT
Rozpoczęłam w kwietniu 2013 w ramach prezentu urodzinowego od rodziców.
Kurs składa się z 5 części, a w każdej części (oprócz piątej) do napisania są dwie prace.

Pierwszą pracę wysłałam 23 kwietnia...
Ostatnią, dziewiątą w połowie grudnia.
Pracę końcową dopiero piszę stąd moja prośba w poprzednim poście.

Poniżej spis linków do poszczególnych prac.

1.1 AGA, ANDRZEJ i KOT - praca pisana na podstawie relacji kot-człowiek-kot w rodzinie znajomych.
1.2 KOT NA WSI - na podstawie między innymi własnych doświadczeń z kotami rudołtowickimi
2.1 NOCNY ŁOWCA - w zasadzie analiza literaturowa
2.2 24 GODZINY Z KOTEM - na podstawie obserwacji własnych
3.1 KOTY I PTAKI - na postawie obserwacji i notatek poczynionych przez Alinę z Fundacji Koty Katowic oraz pomocy z zaprzyjaźnionych blogów i odwiedzających Kociki w odpowiedzi na pytania ankietowe.
3.2 TERYTORIUM Małego Kota Denisa - na postawie obserwacji własnych
4.1 JA - KOT - na podstawie obserwacji, lektur i wyobraźni
4.2 KOTY Z MIOTU "D" - na podstawie ankiety przeprowadzonej u właścicieli kotów z miotu na literkę "D"
5.1 ANALIZA ZABURZEŃ BEHAWIORALNYCH - napisałam ją dzięki pomocy odwiedzających z zaprzyjaźnionych blogów i nie :).

Praca końcowa - Komunikacja niewerbalna pomiędzy człowiekiem i kotem, napisana także dzięki pomocy osób odwiedzających kociki...

Linki do poszczególnych prac są też w menu rozwijanym pod nagłówkiem bloga. Zapraszam do lektury, jeśli ktoś ma na to ochotę... :).

Korzystając z możliwości bardzo dziękuję wszystkim za Wasz wkład w moje studia :), mam nadzieję, że jestem choć troszkę mądrzejsza, chociaż koty nadal są dla mnie Tajemnicą :)... !!!

8 komentarzy:

  1. Czyli bedziesz kocia behawiorystka, ktora bedzie miala wypasiony dyplom w ramkach na scianie, i dla ktorej koty i tak pozostana tajemnica, he he he.
    ZRTUJE, zeby nie bylo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie :), tylko dyplom niezbyt wypasiony, reszta się zgadza :D

      Usuń
  2. wiesz... dostałam na gwiazdkę świetną książkę o kotach... m.innymi dzikich
    tytuł książki : O kotach... Doris Lessing.. .
    czytałaś ? nie jest książką ' słodką '... czasami nie można jej czytać... ale jednocześnie piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze się przyznać, że chciałam pójść na studia podyplomowe z tego zakresu :) może jeszcze pójdę, kto wie :) temat ciekawy baardzo :)
    jak bym mogła cokolwiek pomóc w pracach, pisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), wiem, że są od roku takie studia zwykłe, w Toruniu zdaje się, ale o podyplomowych nie słyszałam...
      Tak, jeśli tylko masz jakieś materiały do tematu: Komunikacja pozawerbalna człowiek-kot-człowiek... filmy, wpisy itd... :)..., więcej pisałam w poprzednim poście.

      Usuń

Kot z Orłowej

Skrócona historia Kota z Gór (kliknij, aby powiększyć):
Jeśli chcesz i możesz pomóc innym kotom :)
Stowarzyszenie Humanitarno – Ekologiczne
„Dla Braci Mniejszych” Bielsko-Biała,
nr konta: MultiBank - 46 1140 2017 0000 4202 1012 0220
www: http://www.braciamniejsi.com.pl/
fb: https://www.facebook.com/dlabracimniejszych

Rozliczenia
U Portiera:
Pomóżmy kotu z Orłowej (8.05.2015)
Kot z Orłowej nowe wieści (14.05.2015)
Kot z Orłowej po raz trzeci (15.05.2015)

Posty na temat:
1. Kot z Orłowej (15.05.2015)
2. Akcja Orłowik (16.05.2015)
3. Misio-Orłowik w lecznicy (16.05.2015)
4. Orłowik - nowe wieści (18.05.2015)
5. Przytulacz (19.05.2015)
6. Banery, teksty i wieści (20.05.2015)
7. Szukamy domu dla Orłowika (22.05.2015)
8. Orłowik (23.05.2015)
9. Za i przeciw (24.05.2015)
10. Orłowik w DT (28.05.2015)
11. Rysio Orłowik (31.05.2015)
12. Orłowik - garść informacji (10.06.2015)
13. Dwa tygodnie w DT (11.06.2015)
14. Sesja zdjęciowa Rysia ;) (12.06.2015)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Scrapki 2014

Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3  

Scrapki 2013

Choineczki 2012 :)