poniedziałek, 18 maja 2015

Orłowik - nowe wieści

Byłam rano u naszego Misia :).


I chociaż zdrowy to on jeszcze nie jest, to jednak...


...nie ten kot :D. Ma znacznie więcej energii, oczka wyglądają lepiej, futerko właściwie też, chociaż jest trochę posklejane z powodu siedzenia w klatce i wciąż obolałą ma skórę po kleszczach i pchłach. Nadal ma jeszcze kleszcze, przez weekend pan doktor z asystentką wyjęli mu kilka, a dziś na pyszczku miał jeszcze jednego dużego, którego mu zaraz wykręciłam. Ciekawe, że nawet po zakropleniu one są żywe..., ale to już chyba ostatnie, bo nie miał skąd nowych przynieść.
Poza tym kocio nadal nie wydaje głosu podczas miauczenia.
To duży kot. Gdy go przywieźliśmy ważył 3,8 kg, a podobno przybrał już przez te 3 dni.

Wzięłam go oczywiście na ręce, bardzo chciał zejść i pójść sobie :)... Chwilę posiedział na parapecie. Nie jest to już to apatyczne, pogodzone z losem zwierzątko.



Będzie miał dziś robione badania krwi, wyniki będą wieczorem. Od tych wyników wiele zależy. Pan Doktor chce usunąć mu ząbki pod częściową narkozą o ile tylko jego ogólny stan będzie na to pozwalał. Od zębów stan zapalny ogarnia cały organizm, nie mówiąc o tym, że na pewno go bolą dziąsła.

Dodzwoniliśmy się do pani, która opiekowała się dotąd Orłowikiem. Jej tłumaczeń nie będę powtarzać, ważne, że obiecała się nim prawdziwie zaopiekować. Na dzień dzisiejszy myślę, że można dać jej szansę, regularnie monitorując stan Kota.
Nie ma w tej chwili miejsc w domach, wiecie pewnie jak to wygląda o tej porze roku, a właściwie o każdej porze roku. Być może zdarzy się cud i ktoś się zgłosi, ktoś z Was, czytających to, by go do siebie wziąć i dać mu dom, na jaki zasłużył. Jeśli tak, to zmieni to sytuację.

Jednak nie jest ona w tej chwili tak dramatyczna, by już teraz szukać mu domu za wszelką cenę. Chyba, że wyniki badań to zmienią, a wierzę, że nie, że będą w porządku.

Wyjście z lecznicy oczywiście było dla mnie trudne...


Chociaż wyszłam w zupełnie innym nastroju. Naprawdę jest kolosalna różnica pomiędzy kotkiem, gdy go przywieźliśmy, a dziś :).

Napiszę jeszcze raz konto do wpłat, jeśli ktoś chce i może pomóc:

Stowarzyszenie Humanitarno – Ekologiczne „Dla Braci Mniejszych” Bielsko-Biała,
w tytule: Dla kota z Orłowej 
 nr konta: MultiBank - 46 1140 2017 0000 4202 1012 0220

Będę wdzięczna jeśli dacie znać pod postem lub e-mailem (abigail090(at)gmail.com), że wpłata była (nie ma konieczności podawania kwoty).

ps. informacje o wpłatach mam z soboty i zostały zaksięgowane na razie tylko dwie, od elaji i efki i kotów, ale wiem, że było więcej. Może wieczorem będę miała najnowszy wyciąg to podam wraz z informacją o wynikach badań (po 20-tej).

Dziękuję Wam, za pomoc, zarówno tę materialną, jak i duchową :). Za słowa otuchy i uznania, za rady... ! Wiem, że zdania co do tego, czy kocio ma wrócić na Orłową, czy nie są podzielone, sama mam tysiąc wątpliwości, ale na razie mamy jeszcze trochę czasu. Rozglądajcie się za domem. Obiecuję też, że jeśli zdecydujemy dać pani z Orłowej i Misiowi szansę to będzie to pod kontrolą - nie pozwolimy już więcej, by doprowadzono Kota do stanu, z poprzedniego tygodnia.

ps2. są tam jeszcze dwa inne koty. Widziałam jednego, młodego i na oko zdrowego, choć zakleszczonego. Chcę i je przynajmniej potraktować advocatem na pasożyty.

13 komentarzy:

  1. Wreszcie widać mu oczka. Super. :)
    Niech tam sobie jeszcze posiedzi, niech wydobrzeje, bo inaczej nie da rady w normalnym (?) świecie. Co do wpłat, to moją nawet masz na blogu, bo to tak naprawdę nie baner, a zrzut ekranu z dowodu przelania. Za moją namową poszły też na pewno dwie inne w sobotę i niedzielę a może i jeszcze trzecia także w niedzielę lub dziś.

    P.S. Misio jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie! :). Misio jest cudowny :)!

      Usuń
  2. piekny kociak, napewno wyzdrowieje i znajdzie domek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Abi szkoda go na poniewierke... on juz swoje ludziom wysluzyl. Zobacz jakie ma poszarpane uszka, to dzielny kot jest. Teraz zasluguje na cieply kocyk. Mam nadzieje ze znajdzie szybko cieply kat. Bedziesz naglasniac ze jest do adopcji? Moze banerek jakis to powystawiamy na blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam do Amyszki, może zrobi mu banerek, ja nie mam jakoś ostatnio weny...:(, ale jak co to siądę i pewnie zrobię :D. Dobrze, więcej jest głosów za tym by mu domu szukać, więc spróbujmy jakoś akcję zrobić :)!

      Usuń
    2. Amyszka chora... Sama się tym zajmę, ale nie dziś już...

      Usuń
  4. Najchętniej to ja bym go wzięła do siebie, jakoś nie dowierzam nikomu... :P. Ale mój Mały Kot... :(... Kurcze, gdybym nie miała złych doświadczeń z tymczasami u mnie to bym się krócej zastanawiała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jakoś tymczasów, bo u mnie wszystkie znajdy i przybłędy zostają na stałe ;) Ale mam doświadczenie z Rudzisiem: to też był stary schorowany kotek, uretowany od śmierci głodowej. I za to uratowanie odpłacił się najpiękniej jak umiał: był najmniej konfliktowym koteczkiem jakiego znałam. Też się martwiłam jak on się dogada z histerykiem Albertem. Zupełnie niepotrzebnie, bo oni się stali najlepszymi kumplami.
      Namawiać cię nie będę. Ale zastanów się ;P

      Usuń
    2. Zastanawiam się oczywiście. Nie mniej szukamy na razie odpowiedniejszego domku! :)

      Usuń
  5. Wygląda już znacznie lepiej.Pozdrawiam i mocno trzyma kciuki za koteczka.

    OdpowiedzUsuń

Kot z Orłowej

Skrócona historia Kota z Gór (kliknij, aby powiększyć):
Jeśli chcesz i możesz pomóc innym kotom :)
Stowarzyszenie Humanitarno – Ekologiczne
„Dla Braci Mniejszych” Bielsko-Biała,
nr konta: MultiBank - 46 1140 2017 0000 4202 1012 0220
www: http://www.braciamniejsi.com.pl/
fb: https://www.facebook.com/dlabracimniejszych

Rozliczenia
U Portiera:
Pomóżmy kotu z Orłowej (8.05.2015)
Kot z Orłowej nowe wieści (14.05.2015)
Kot z Orłowej po raz trzeci (15.05.2015)

Posty na temat:
1. Kot z Orłowej (15.05.2015)
2. Akcja Orłowik (16.05.2015)
3. Misio-Orłowik w lecznicy (16.05.2015)
4. Orłowik - nowe wieści (18.05.2015)
5. Przytulacz (19.05.2015)
6. Banery, teksty i wieści (20.05.2015)
7. Szukamy domu dla Orłowika (22.05.2015)
8. Orłowik (23.05.2015)
9. Za i przeciw (24.05.2015)
10. Orłowik w DT (28.05.2015)
11. Rysio Orłowik (31.05.2015)
12. Orłowik - garść informacji (10.06.2015)
13. Dwa tygodnie w DT (11.06.2015)
14. Sesja zdjęciowa Rysia ;) (12.06.2015)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Scrapki 2014

Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3  

Scrapki 2013

Choineczki 2012 :)