poniedziałek, 28 września 2020

O tym, jak się bawimy :D

 I nie tylko :)...


Jakiś czas temu otrzymałam możliwość wyboru i przetestowania rzeczy ze strony AlleZoo, a ponieważ: po pierwsze uważam, że taka wymiana - test i opinia w zamian za realną korzyść, jaką są testowane rzeczy to bardzo fajna sprawa, a po drugie: jest mnóstwo maluchów kocich, które potrzebują zabawek, to nie trzeba było mnie specjalnie namawiać :).

Mam nadzieję, że tu jeszcze zaglądacie i rzeczywiście mój wpis podniesie oglądalność strony z artykułami dla zwierząt. I moją :D, bo za chwilę napiszę o kotkach na DT u mnie...

Co zamówiłam? Oprócz oczywistych zabawek:


Które przetestował Jaspi:



I zaczynają testować Maluszki u mnie na DT (o tym w oddzielnym poście):

Pod czujnym okiem mamy ;)




Zamówiłam też drapak:



Który idealnie pasuje do Jaspisa, ale również Mały Kot sobie na nim siedział, a teraz powędrował do maluchów:


Na razie mam tylko takie zdjęcia, ale na pewno zrobię, bo maluchy go uwielbiają :D...
Zamówiłam też rzeczy przydatne: zgrzebło i szczotkę do czyszczenia tapicerki.
Jak się sprawdzają? Całkiem dobrze.
Zgrzebło trochę ciągnie, ale jest skuteczne ;)



Wypróbowywałam je też na Shanti z dobrym skutkiem. A szczotka bardziej sprawdzi się na niecałkiem gładkich powierzchniach. Z mocno owłosionej kanapy futro zebrała, ale zostawiła w kołtunach, a ze śpiworka zebrała perfekcyjnie... Zakładam więc, że to właśnie rodzaj powierzchni robi tu różnicę...


Tutaj już częściowo wyczyszczony śpiworek, trochę na rogu widać jak wyglądał... Był po prostu cały od włosów... Po doświadczeniu z kanapą nie spodziewałam się rewelacji, a tu zonk! Super, naprawdę.



Na pewno do tych "testów" wrócę :), a póki co temat zostawiam otwarty. Do sklepu pewnie będę zaglądała, nie tylko po akcesoria, ale i po karmę, bo widziałam, że i asortyment i ceny przyzwoite :)...




3 komentarze:

  1. My nadal czekamy na naszą przesyłkę :( ale szczota do tapicerek wygląda zachęcająco ;) Dobrze Was widzieć! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten drapak z leżanką spodobałby się mojej Funi. Wracając do sierści u nas wyglądało to podobnie. Z linieniem poradził sobie dopiero furminator https://johndog.pl/produkt/furminator-dla-kota-siersc-dluga/ Możesz go dostać w dwóch rozmiarach. Nie jest strasznie drogi, więc myślę, że warto zainwestować.

    OdpowiedzUsuń

Kot z Orłowej

Skrócona historia Kota z Gór (kliknij, aby powiększyć):
Jeśli chcesz i możesz pomóc innym kotom :)
Stowarzyszenie Humanitarno – Ekologiczne
„Dla Braci Mniejszych” Bielsko-Biała,
nr konta: MultiBank - 46 1140 2017 0000 4202 1012 0220
www: http://www.braciamniejsi.com.pl/
fb: https://www.facebook.com/dlabracimniejszych

Rozliczenia
U Portiera:
Pomóżmy kotu z Orłowej (8.05.2015)
Kot z Orłowej nowe wieści (14.05.2015)
Kot z Orłowej po raz trzeci (15.05.2015)

Posty na temat:
1. Kot z Orłowej (15.05.2015)
2. Akcja Orłowik (16.05.2015)
3. Misio-Orłowik w lecznicy (16.05.2015)
4. Orłowik - nowe wieści (18.05.2015)
5. Przytulacz (19.05.2015)
6. Banery, teksty i wieści (20.05.2015)
7. Szukamy domu dla Orłowika (22.05.2015)
8. Orłowik (23.05.2015)
9. Za i przeciw (24.05.2015)
10. Orłowik w DT (28.05.2015)
11. Rysio Orłowik (31.05.2015)
12. Orłowik - garść informacji (10.06.2015)
13. Dwa tygodnie w DT (11.06.2015)
14. Sesja zdjęciowa Rysia ;) (12.06.2015)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Scrapki 2014

Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3  

Scrapki 2013

Choineczki 2012 :)