piątek, 31 stycznia 2014

A skoro o przytulaniu :)

To się cudnie złożyło, bo akurat dzisiaj spotkałam blogowych znajomych, którzy akurat byli w Bielsku i przyjechali do mnie:

Marta:

Tomek:

I okazało się, że lubią (się) przytulać :)
Marta i Tomek i Urwis:

Widzicie jacy przytuleni? :)
Ale to chyba bardziej Marta lubi się przytulać :)...




Tomek również musiał pokazać, że potrafi :D

Udało się ;)... 5 sekund Mały Kot wytrzymał :)...

Marta jest autorką bloga Ketzebemol - MIXblog ;), który chyba wszyscy zaglądający do mnie znają, a tych co nie znają zachęcam by poznali :)... , pisze Ona na nim nie tylko o Bemolku, ale o wycieczkach, wycieczkach górskich, wspinaniu się... :D.

Baaardzo się cieszę, że Ich poznałam :D... Fajni, pozytywnie zakręceni, pełni ciepła ludzie :)...

A na życzenia Marty jeszcze jedno zdjęcie Kota Małego:


Marta pytała, czy Koty wchodzą na drapak?, niektóre nawet do ;) :P...

34 komentarze:

  1. niestety... nie nagrywam kociaków tylko mam zdjątka...
    teraz nie mam czasu ale... na pytanka myślę, że jestem w stanie odpowiedzieć...
    postaram się jutro

    OdpowiedzUsuń
  2. Cus Maly sie nie miesci calkiem w tej rureczce :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo Marta jest taka makutka albo Urwis i Mały Kot są baaardzo dużymi Kotami:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są Dużymi Kotami :), dosyć bardzo :), ale Marta też drobna :)

      Usuń
  4. Znam ich bloga - uwielbiają chodzić po górach i mają kota Bemola :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdrościmy spotkania ;))
    Piękne zdjątka :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), Ciebie też chciałabym poznać na żywo - zresztą najlepiej wszystkich :D

      Usuń
  6. Jak widać odwiedziny bardzo miłe a koteczki jak zwykle urocze. Miłej i może wolnej soboty życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się przytulam do piesa mojego bardzo częęsto. Uwielbiam jej miękką sierść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), cudownie jest przytulać się do naszych zwierzaków :)

      Usuń
  8. Fajne odwiedziny :) piękności kocie i naprawdę takie małe ;) pewnie że znamy Twoich gości! Wszystkich Was pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Mały Kot nie jest mały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie :), to takie zmyłkowe imię :D

      Usuń
    2. Bo ja właśnie w tej sprawie! Przecież to jakiś kot xxl :)) Ledwo mi się na monitorze zmieścił! Szok!

      Usuń
    3. :D :)... Tak. Całkiem sporo miejsca zajmuje :)...

      Usuń
  10. maly kot, hehe, ale one wielkie,oby dwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są chyba tej samej wielkości... może Mały jest nawet ciut większy...? Na pewno cięższy - jest masywniej zbudowany...

      Usuń
  11. Dzięki za miłe spotkanie. Jak będziesz w Krakowie to zapraszamy do nas! :)
    Pozdrawiamy Was wszystkich! :)
    Kochane kotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z radością skorzystam z zaproszenia :D... :)

      Usuń
  12. do tych Twoich cudownych futerek też bym się poprzytulała ;) no ale muszą mi wystarczyć moje ;P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kotki (i inne zwierzaki) są takie cudowne w dotyku... :)

      Usuń
  13. Nie wiem czy to dobry przyklad, ale jest to jedno z ciekawszych zachowan mojego Rufusa, ktory ma niezbyt duzy rozumek. Bywa, ze czasem astma mocniej go przydusi, a to co chce opisac bylo jakos po roku brania tabletek. On zwykle sobie troche kaszle, ale czasem dostawal mocniejszych dusznosci ktore meczyly go bardzo. Jedno co moge zrobic w takich sytuacjach to zwiekszyc dawke lekow i zawsze to robilam. Jednego razu gdy bylam zajeta w kuchni mieszniem w garach, nagle za soba uslyszalam charakterystyczny duszacy kaszel. Odwrocilam sie a Rufus pochylony dusil sie, podniusl glowe do gory i wlepil we mnie zbolale spojzenie. Musze zaznaczyc ze wczesniej spal na gorze na moim lozku i ja nie zauwazylam nic zlego. Podalam mu tabletke i on sobie poszedl. Tylko, ze potem gdy mocno sie dusil, a ja nie zauwazylam tego w pore, to on sam przychodzil pokazac sie, a nie chowal sie tak jak to koty maja w zwyczaju gdy zle sie czuja.
    A tak na marginesie to ja jestem z Bielska, mieszkalam tam prez 31 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jacie :)...! A przyjeżdżasz tu czasem? :) Może i nam uda się spotkać?...
      Dziękuję za opowieść już notuję :)

      Usuń
    2. Jasne ze przyjezdzam, mam tam rodzine, ostatnio bylam u mamy, w pazdzierniku. A mieszkalam na Leszczynach, w jednym z tych czterech, czteropietrowych blokow, kolo szkoly 12-stki.
      Jak zobaczylam zdjecia Twoich kotow trzymanych na rekach, to wlasnie na nich widac jak duze to sa kociska. Ja marzylam i nadal marze o mainecoonie, Kiedys gdy mieszkalam w wa-wie, na wystawie widzialam najwiekszego mainecoona, kocora, tej wystawy mial 12 kilo jego gabaryty robily spore wrazenie.

      Usuń
  14. Wspaniałe spotkanie!
    Ale super Mały Kot się próbuje zmieścić w środek drapaka ;)

    Jak kiedyś będziesz w Warszawie, to zapraszam do nas :)

    A bloga Bemolka znam i odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie :), na pewno będę kiedyś w Warszawie :)... mam tam także innych znajomych :D... Może uda mi się zaplanować jakiś dłuższy wyjazd w okresie wakacyjnym, bo jeszcze w kierunku Białegostoku bym chciała :D...

      Usuń
  15. Dopiero na tych "naręcznych" zdjęciach uświadomiłam sobie jakie z Twoich futer olbrzymy :-)
    Pozdrowienia dla Ciebie, przyjaciół i głaski dla Guliwerów :-)

    OdpowiedzUsuń

Kot z Orłowej

Skrócona historia Kota z Gór (kliknij, aby powiększyć):
Jeśli chcesz i możesz pomóc innym kotom :)
Stowarzyszenie Humanitarno – Ekologiczne
„Dla Braci Mniejszych” Bielsko-Biała,
nr konta: MultiBank - 46 1140 2017 0000 4202 1012 0220
www: http://www.braciamniejsi.com.pl/
fb: https://www.facebook.com/dlabracimniejszych

Rozliczenia
U Portiera:
Pomóżmy kotu z Orłowej (8.05.2015)
Kot z Orłowej nowe wieści (14.05.2015)
Kot z Orłowej po raz trzeci (15.05.2015)

Posty na temat:
1. Kot z Orłowej (15.05.2015)
2. Akcja Orłowik (16.05.2015)
3. Misio-Orłowik w lecznicy (16.05.2015)
4. Orłowik - nowe wieści (18.05.2015)
5. Przytulacz (19.05.2015)
6. Banery, teksty i wieści (20.05.2015)
7. Szukamy domu dla Orłowika (22.05.2015)
8. Orłowik (23.05.2015)
9. Za i przeciw (24.05.2015)
10. Orłowik w DT (28.05.2015)
11. Rysio Orłowik (31.05.2015)
12. Orłowik - garść informacji (10.06.2015)
13. Dwa tygodnie w DT (11.06.2015)
14. Sesja zdjęciowa Rysia ;) (12.06.2015)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Scrapki 2014

Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3  

Scrapki 2013

Choineczki 2012 :)