piątek, 3 lutego 2012

Drugi braciszek :) - Dexter

Pati od Dido (Milenki), ma dość częsty kontakt z trzecim z braciszków (obok Dido i Deniska) - Dexterkiem. Dzięki temu mogę w Kronice Syberyjczyka  przedstawić najnowsze zdjęcia tego pięknego i trochę autystycznego Kota.



Deksiu, najbardziej lubi być sam ;)... Nie znosi dotyku i głaskania. Można powiedzieć, że jest idealnym przykładem kogoś kto "udał się na emigrację wewnętrzną".... :). Przypuszczam, że Denisek pozostający wciąż małym kocim dzieckiem (na poziomie emocjonalnym w każdym razie) nieźle by się z Dexterem dogadał...

No, a poza tym Dex ma cudne, wyraźne pręgowanie...!

7 komentarzy:

  1. Cała srebrna rodzinka :-) Piękne pręgi ma ten mały tygrys.
    Trochę Ci zazdroszczę Abigail wiedzy o rodzeństwie futrzaków. Jestem bardzo ciekawa jak potoczyły się losy rodzeństwa Gacka i Koci i ich mamy. Mam jedno ich zdjęcie sprzed 2,5 roku - z ogłoszenia internetowego. Natomiast Rysi siostrzyczka żyje sobie ciągle u sąsiadów, czasem ją widzę, bardzo podobna.
    PS: Ostatnio pisałam U Jasnej na blogu, że śniło mi się, że chodzę po jej pokojach ;-) A zeszłej nocy Ty mi się przyśniłaś ;-)))) O czymś rozmawiałyśmy, ale nie pamiętam szczegółów, ciekawe o czym to świadczy, może, że za dużo siedzę w necie ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe... :), szkoda, że nie pamiętasz o czym rozmawiałyśmy... ja też miałam dziś dziwny sen, ale z moją siostrą w roli głównej. Znów brała ślub... (w sensie, że jeszcze raz, czy może przypominający, z tym samym chłopakiem)... Sny to inny świat, albo raczej inne oblicze tej rzeczywistości, w której jesteśmy zaangażowani ciałem.
      A rodzeństwo - niestety mam kontakt tylko z dwiema opiekunkami. Z Kasią od Deysi i Pat od Dido (i częściowo Deksia), a tam była jeszcze trójka kociąt (Dosia, Dyzio i Doris: http://kociki-abigail.blogspot.com/2009/10/rodzenstwo.html)...

      Usuń
  2. Myślę, że ten "autyzm" to taki etap przejściowy. To duże koty, dłużej dorastają.
    Moja Trusia długo nie pozwalała się dotykać, a jeżeli już ktoś to zrobił, to myła się potem jak zbrukana czymś okropnym. Z czasem jej przeszło i zrobiła się namolna strasznie - tylko na kolanach leżała. Podobnie Leya, a ostatnio pozwala się głaskać, wczoraj nawet jedną łapą na kolano mi weszła nieśmiało jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie by było gdyby mu przeszło. Na pierwszym zdjęciu idealnie uchwycona "mina" Deksia. On właśnie dokładnie taki jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego one nazywają się prawie tak samo ??!
    Ale piękne są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w hodowlach nazywa się wszystkie kociaki na jedną literkę... ;)...
      http://perlagor.com.pl/galeria_pl.htm - miot D to nasz...

      Usuń
    2. A to takie mylące :-)))

      Usuń

Kot z Orłowej

Skrócona historia Kota z Gór (kliknij, aby powiększyć):
Jeśli chcesz i możesz pomóc innym kotom :)
Stowarzyszenie Humanitarno – Ekologiczne
„Dla Braci Mniejszych” Bielsko-Biała,
nr konta: MultiBank - 46 1140 2017 0000 4202 1012 0220
www: http://www.braciamniejsi.com.pl/
fb: https://www.facebook.com/dlabracimniejszych

Rozliczenia
U Portiera:
Pomóżmy kotu z Orłowej (8.05.2015)
Kot z Orłowej nowe wieści (14.05.2015)
Kot z Orłowej po raz trzeci (15.05.2015)

Posty na temat:
1. Kot z Orłowej (15.05.2015)
2. Akcja Orłowik (16.05.2015)
3. Misio-Orłowik w lecznicy (16.05.2015)
4. Orłowik - nowe wieści (18.05.2015)
5. Przytulacz (19.05.2015)
6. Banery, teksty i wieści (20.05.2015)
7. Szukamy domu dla Orłowika (22.05.2015)
8. Orłowik (23.05.2015)
9. Za i przeciw (24.05.2015)
10. Orłowik w DT (28.05.2015)
11. Rysio Orłowik (31.05.2015)
12. Orłowik - garść informacji (10.06.2015)
13. Dwa tygodnie w DT (11.06.2015)
14. Sesja zdjęciowa Rysia ;) (12.06.2015)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Scrapki 2014

Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3  

Scrapki 2013

Choineczki 2012 :)