czwartek, 25 czerwca 2009

Co to może być? Edit (19:32) : Alarm odwołany

Urwisowi pojawiło się coś dziwnego na pyszczku. Zauważyłam to w sobotę, ale Michał twierdzi, że było już koło czwartku.
Nie boli go to, nie widzę też zmiany zachowania.
Zrobiłam zdjęcia... Są w powiększeniu lekkim:


 Wczoraj starłam czarne kropki mokrym palcem. Pod spodem jest różowe i wystające (coś jak brodawka?)... Ale dziś znów jest "przypruszone" czymś ciemnym. Może to krew? Nie zauważyłam aby się pod wpływem wilgoci "rozcierała"...., ale...

Czy powinnam pokazać Urwisa weterynarzowi? Nie chcę znów panikować...

EDIT (19:32): Byłam u weterynarza. Stwierdził starszawy już strupek....
Ale przeczytałam komentarz Zuzanny i się zastanawiam... Wet mówiła coś o jodynie..., ale jeśli to trądzik?
Hymmmm. Rumianek, na starego strupka chyba też nie zaszkodzi? ;)

Poniżej zdjęcie większej części kociej mordki :)

Prawda, że nawet kropka na pyszczku jest śliczna? ;).... 
.

11 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że to miejsce po kleszczu. mojej kotce się takie trafiają Możliwe też, ze kleszcz siedzi w środku (czytałam o tym ale nie widziałam)

    OdpowiedzUsuń
  2. możliwe... czyli jednak wizyta u wet-a....

    OdpowiedzUsuń
  3. To koci trądzik.Poważnie.Przetrzyj naparem z rumianku/nagietką i posmaruj maścią z wit A,albo tranem-i tak kocio zliże;-)))).O ile pamiętam,koty z kocio-kwika to miały,możesz też zadać pytanie na forum weterynaria.Kotkao nie boli i nie rozdrapuje,prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. No, właśnie wyglądało podobnie;) Tyle tylko, że nasz wet stwierdził, że to takie jakieś wypryski do wyciskania. Czasami Sisuleńka ma coś takiego, ale to kwestia wyciśnięcia i już.

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, że już wszystko dobrze :) Czytałam kiedyś, że takie czarne kropki mogą być objawem grzybicy. Ale jeśli wet uznał, że jest ok, to nie ma powodów do obaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. powoli schodzi... pytałam dwa razy, czy to nie grzybica... obserwuję jednak pyszczek, jakieś ciemniejsze widziałam z przodu..., mam nadzieję, że się mi przewidziało tylko :P...

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że znika już, oby nie wróciło! a Urwis nie do poznania na drugim zdjęciu - co to za połamaniec, ktoś źle złożył kota! - tylko po tej kropce można zakładać, gdzie jest pyszczek!

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się, że wszystko się wyjaśniło i pana Urwisa nie trzeba było stresować wizytą u weta. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu byłam u wet-a drugi raz, bo z przodu pyszczka Urwisowi też się jakieś zmiany pojawiły. Pan doktor stwierdził, że nie ma powodu do jakiegokolwiek zmartwienia. To nic groźnego, nic poważnego. W ogóle NIC :)... Jestem panikara, wiem..., ale...

    OdpowiedzUsuń
  10. No z opisu wygląda to jak to COŚ u WIlla. Ja mam wrażenie, że to strupek - sierść ma dość długą i mokre jedzenie czasem dostaje. Wydawało mi się, żę to po prostu jedzeniowe pozostałości, ktorych nie umie wyczyścić. Ja to zdrapuję czego ona zdaje się nie dostrzegać. Jak będę u weta następnym razem to na pewno pokażę to COŚ. A Urwis, mam nadzieje, juz sie paskuda pozbyl. A moze potraktowalas to czarna kredka i Marylin teraz udaje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. :)) na pysku wciąż to jest... teraz z przodu wzdłuż wargi na lini włosów... wet mówił, że to grzybica, tylko taka niegroźna... (?), ale jak tylko wróci nasza główna wet to idę odkleszczyć i odpchlić zwierzaki, więc jej to pokażę jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń

Kot z Orłowej

Skrócona historia Kota z Gór (kliknij, aby powiększyć):
Jeśli chcesz i możesz pomóc innym kotom :)
Stowarzyszenie Humanitarno – Ekologiczne
„Dla Braci Mniejszych” Bielsko-Biała,
nr konta: MultiBank - 46 1140 2017 0000 4202 1012 0220
www: http://www.braciamniejsi.com.pl/
fb: https://www.facebook.com/dlabracimniejszych

Rozliczenia
U Portiera:
Pomóżmy kotu z Orłowej (8.05.2015)
Kot z Orłowej nowe wieści (14.05.2015)
Kot z Orłowej po raz trzeci (15.05.2015)

Posty na temat:
1. Kot z Orłowej (15.05.2015)
2. Akcja Orłowik (16.05.2015)
3. Misio-Orłowik w lecznicy (16.05.2015)
4. Orłowik - nowe wieści (18.05.2015)
5. Przytulacz (19.05.2015)
6. Banery, teksty i wieści (20.05.2015)
7. Szukamy domu dla Orłowika (22.05.2015)
8. Orłowik (23.05.2015)
9. Za i przeciw (24.05.2015)
10. Orłowik w DT (28.05.2015)
11. Rysio Orłowik (31.05.2015)
12. Orłowik - garść informacji (10.06.2015)
13. Dwa tygodnie w DT (11.06.2015)
14. Sesja zdjęciowa Rysia ;) (12.06.2015)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Scrapki 2014

Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3  

Scrapki 2013

Choineczki 2012 :)