sobota, 26 stycznia 2013

Nowy kolor i zmiany... + wyróżnienie :D

Po pierwsze:
Mamy Nowy Kolor Scrapkowy do 9.02.2013 - i jest to kolor, a raczej kolory ZIEMI :D.
Alison (Alison i... kotki dwa) widzi je jako: zgnita zieleń,intensywny,ceglany rudy,musztardowy żółty.
Mnie się podoba :)!

Ze scrapkowej zabawy wypisała się Ania i 4 koty, cytuję maila od niej:

"Obejrzałam prace w kolejnym kolorze i chciałabym jednak zrezygnować z tej zabawy. Ma ona niewiele wspólnego ze scrapbookingiem, moje scrapowe prace w ogóle nie przystają - a nadmienię, że zajmuję się scrapowaniem od wielu lat, prezentuję prace u Scrapujących Polek, biorę udział w warsztatach, zlotach scrapbookingowych... To jednak nie jest to. Dlatego niestety rezygnuję. Bardzo przepraszam - Ania"

Bardzo szkoda, ale zrozumieć trzeba...

No, ale jest i dobra wiadomość, w każdym razie dla mnie, otrzymaliśmy wyróżnienie:


Baaaardzo mi się podoba ten zielony kolor...
Co do zasad i nominacji... No... To ja odsyłam na blog ADY, od której wyróżnienie dostałam i nominuję wszystkie blogi na wzór innej osoby, która nas nominowała - Ketzebemola, które mam w linkach, pt. Kocie blogi. O!

Te zasady to:

  • Podziękowanie za zaproszenie blogerowi, który Ciebie nominował poprzez komentarz na jego blogu. 
  • Umieszczenie nagrody na swoim blogu. 
  • Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie. 
  • Zaprosić 15 blogów do zabawy. 
  • Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Z tym ostatnim punktem to mogę mieć problem... :/
A 7 faktów dotyczących mnie to:
1. Uwielbiam koty :).
2. Uwielbiam psy :).
3. Uwielbiam czytać :).
4. Uwielbiam pisać :).
5. Ostatnio uwielbiam fatografować :).
6. Uwielbiam wiosnę i jesień :).
7. Uwielbiam księżyc w pełni (np. taki jak dziś) :).

....

19 komentarzy:

  1. Szkoda, że Ania zrezygnowała ... prawda że nasze "scrapki" może nie zawsze są stricte scrap'kowe, ale jak zabawa to zabawa .
    Każdy tworzy jak umie ..... może być nawet śmiesznie :-))))

    U mnie księżyca NIET ..... chmurzyska świat zasłaniają :-)




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będziemy dalej zaklinać naszymi skrapkami :D. Aż w końcu wiosna nie będzie miała wyjścia i przyjdzie!

      Usuń
  2. Też żałuje, że Ania zrezygnowała. Mnie się bardzo podobała ta różnorodność naszych prac. Chociaż rzeczywiście czasem odbiegają od tradycyjnych scrapków:)

    A ja doznałam olśnienia i wykonałam już swojego ziemnego scrapka;)))

    Oczywiście serdecznie gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! Super! :), ja jeszcze nie myślałam nawet nad tym....

      Usuń
  3. Wyszło na to, że jesteśmy nieprofesjonalne :-) Przez chwilę było mi dziwnie ale nie zmienia to faktu, że podoba mi się nasza skrapkowa zabawa. I też się cieszę na następny kolor.
    Aaa i już jakiś czas temu rezerwowałam kolor niebieski w komentarzu /przy srebrnych skrapkach/. Ale widzę, że nie jest wpisany i mam wrażenie, że Issi błękitny wybrała już po mnie. Nie wiem czy mam w takim razie zmienić kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Wpisałam niebieski. Mogą być dwa odcienie ;). Zapomniałam najwyraźniej dopisać :(, chociaż gdzieś mi tam kołatało, że rezerwowałaś kolor... ;/

      Usuń
    2. Może Issi nie będzie miała nic przeciwko żeby zaproponować innym kolor? Warto spytać:)

      Usuń
    3. Napiszę, ale mam wyrzuty sumienia, bo to moja wina - przeoczyłam wpis Ewung z niebieskim...

      Usuń
    4. Nie miej wyrzutów bo przy tylu komentarzach to nic dziwnego :-)

      Usuń
  4. Już myślę nad nowym scrapkiem :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :). Ciekawe, gdzie teraz Bemol zawędruje :D.

      Usuń
    2. Oby nie zamienił się w kreta hehe :-)))

      Usuń
  5. Ja też uwielbiam księżyc w pełni :) Najlepiej mi się przy nim śpi hihi :) Na odwrót, bo wiele ludzi nie może przy nim zasnąć.

    P.S. Z tymi 7 faktami przyznam, że trochę się ,,namyślałam'' :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się wszystkie Wasze skrapkowe prace bardzo podobają ;) trochę żałuję, że nie biorę udziału, no ale ostatnia sesja na studiach zobowiązuje, żeby się przyłożyć ;P Tak więc, pracujcie dalej twórczo, bo ja chętnie podziwiam ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, szkoda :(... Ale pewnie nie raz będzie jeszcze okazja do twórczej zabawy :D.

      Usuń
  7. Mnie też się podoba Wasza zabawa i z przyjemnością oglądam kombinacje jakie wyprawiacie z Kotami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)... ! Kombinacje z Kotami :D... Fajnie brzmi :).

      Usuń
    2. Kombinacja kociejska - w sam raz sport na zime e:-)

      Usuń

Kot z Orłowej

Skrócona historia Kota z Gór (kliknij, aby powiększyć):
Jeśli chcesz i możesz pomóc innym kotom :)
Stowarzyszenie Humanitarno – Ekologiczne
„Dla Braci Mniejszych” Bielsko-Biała,
nr konta: MultiBank - 46 1140 2017 0000 4202 1012 0220
www: http://www.braciamniejsi.com.pl/
fb: https://www.facebook.com/dlabracimniejszych

Rozliczenia
U Portiera:
Pomóżmy kotu z Orłowej (8.05.2015)
Kot z Orłowej nowe wieści (14.05.2015)
Kot z Orłowej po raz trzeci (15.05.2015)

Posty na temat:
1. Kot z Orłowej (15.05.2015)
2. Akcja Orłowik (16.05.2015)
3. Misio-Orłowik w lecznicy (16.05.2015)
4. Orłowik - nowe wieści (18.05.2015)
5. Przytulacz (19.05.2015)
6. Banery, teksty i wieści (20.05.2015)
7. Szukamy domu dla Orłowika (22.05.2015)
8. Orłowik (23.05.2015)
9. Za i przeciw (24.05.2015)
10. Orłowik w DT (28.05.2015)
11. Rysio Orłowik (31.05.2015)
12. Orłowik - garść informacji (10.06.2015)
13. Dwa tygodnie w DT (11.06.2015)
14. Sesja zdjęciowa Rysia ;) (12.06.2015)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Scrapki 2014

Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3  

Scrapki 2013

Choineczki 2012 :)