piątek, 25 listopada 2011

Włóczkoty od rudomi.pl i Sankowo.com


To, żeby nie było, że coś...

Najpierw zdjęcia.
Najpiękniejszy, najbardziej rudy (może nawet bardziej rudy niż te na rudomi?) - złoto rudy i rudy w cętki i wąsy ma jedynie nierude i zęby może? No pod pyszczkiem jest biały. I ma cudownie różowe stópki :)...
Wyznawca stoicyzmu, być może nawet kolejne wcielenie Zenona z "Kot"ion. Ma w sobie całe pokłady pneumy - tonicznego wiatru wypełniającego z rozsądną świadomością materialny koci byt... Raz na jakiś czas, zgodnie ze swoją istotą, oważ pneuma wprowadza materię kocią w ruch - nikt by się nie spodziewał, że z tak wielką energią ;).

KOT URWIS:


Drugi Kot, pieszczotliwie zwany głupkotkiem... przecudnej urody kot srebrny cętkowany, pluszowy w dotyku, o łapkach czarnych jak smoła, poza tym jaśniutki... - promieniujący wewnętrzną kotkowatością :)... niewinnością, naiwnością... Najbliższy światopoglądowo dzieciom - kotom, kwiatom znaczy się. Zaprzysięgły pacyfista, wieczne dziecko, dobroć na każdej łapce i w każdym wąsiku... Przegoniony obraża się na... 3 sekundy, po czym przychodzi i mówi: no dobra, zawrzyjmy pokój :). Szczątkowy instynkt samozachowawczy jest zmartwieniem moim, on natomiast zdaje się być kotem o tyleż nieświadomym, co szczęśliwym.

KOT MAŁY:


No, ale bądźmy szczerzy. Najpiękniejszym kotem zawsze była nasz Szimi :). Jeszcze zanim śmiałam pomyśleć o tym, że może kiedyś zamieszka z nami Ktoś jak Urwis Szimi wydawała mi się bardzo kocia. Bawiła się zabawkami jak kot (uwielbiała myszki pluszowe), tak jak kot łapkami po nie sięgając. No i mruczała! Ach jak Szimi mruczała. Czasem co prawda, przypominało to mruczenie chrapanie, ale... ;). Nie czepiajmy się szczegółów. Szimi była nauczycielką zarówno Urwisa - Jego uczyła o stoickiej cnocie, naturze i obowiązkowości, w Małego Kota zdążyła jeszcze wpoić myśl: Wszyscy są Dobrzy :)!... Poza tym była bardzo przywiązana, zgodna i czuła.

PIES SZIMI:


Ale tak naprawdę to wszystko to napisałam, aby dostać włóczkota dla siebie!!! Bo są niesamowicie piękne, a ja, jak większość ludzi i psów (jak widać), też mam coś z kota, a jeśli nie mam to chciałabym mieć. Takiego chociaż włóczkowatego, a może zwłaszcza! Bo się w tych włóczkotach z sankowa zakochałam, ale mnie onieśmieliły i zupełnie nie mam koncepcji jak przekonać szanowne jury, że chociaż nagroda pocieszenia? Chociaż kawałek ogonka? Nitka zatem...? ;))) :D.

Pozdrawiamy RUDOMI.PL, gratulujemy przecudnych arcydzieł Sankowo.com, dziękujemy za mobilizację i czekamy na ciąg dalszy zabawy :)...


8 komentarzy:

  1. To Szimi wychowała Urwisa i Denisa ?
    Przyjaźnie psio-kocie są bardzo piękne :-)
    U mnie psy pozwalają kotom na wszystko :-)

    A włóczkoty są niesamowite :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak... :). Urwiska całkiem, a z Małym była niestety niezbyt długo - tylko rok niecały... :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wzruszające opisy :-))) Przeczytałam z przyjemnością. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Olinkowałem Państwa blog na blogu Baltazara
    bardzo na sie tu podoba
    pozdrawiam
    Baltazar
    http://baltazar23wielki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. Na moje oko to nagroda jest Twoja :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Opisy, które powalają na kolana, myślę, że nie ma osoby, która by ich w całości nie przeczytała i nie wzuszyła się. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. :D :D :D :)))... dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, no nie mam co stawać w szranki o włóczkota z Abigail i jej kotopsami. Poddaję i chylę czoła przed arcydziełem :))Włóczkot jak najbardziej Ci się należy :))

    OdpowiedzUsuń

Kot z Orłowej

Skrócona historia Kota z Gór (kliknij, aby powiększyć):
Jeśli chcesz i możesz pomóc innym kotom :)
Stowarzyszenie Humanitarno – Ekologiczne
„Dla Braci Mniejszych” Bielsko-Biała,
nr konta: MultiBank - 46 1140 2017 0000 4202 1012 0220
www: http://www.braciamniejsi.com.pl/
fb: https://www.facebook.com/dlabracimniejszych

Rozliczenia
U Portiera:
Pomóżmy kotu z Orłowej (8.05.2015)
Kot z Orłowej nowe wieści (14.05.2015)
Kot z Orłowej po raz trzeci (15.05.2015)

Posty na temat:
1. Kot z Orłowej (15.05.2015)
2. Akcja Orłowik (16.05.2015)
3. Misio-Orłowik w lecznicy (16.05.2015)
4. Orłowik - nowe wieści (18.05.2015)
5. Przytulacz (19.05.2015)
6. Banery, teksty i wieści (20.05.2015)
7. Szukamy domu dla Orłowika (22.05.2015)
8. Orłowik (23.05.2015)
9. Za i przeciw (24.05.2015)
10. Orłowik w DT (28.05.2015)
11. Rysio Orłowik (31.05.2015)
12. Orłowik - garść informacji (10.06.2015)
13. Dwa tygodnie w DT (11.06.2015)
14. Sesja zdjęciowa Rysia ;) (12.06.2015)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Scrapki 2014

Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3  

Scrapki 2013

Choineczki 2012 :)