piątek, 10 września 2010

Kuchnia new!

Obiecane zdjęcia w nowej kuchni... Pewnie będą się pojawiały, bo kuchnia to jedno z ulubionych miejsc kotów :).
Niestety jakość jest kiepska, gdyż zostawiłam kiedyś aparat na wysokim pudle, z którego zrzucił go Mały Kot i od tej pory wyświetlacz wyświetla białą kartkę z mgłą i nic poza tym... Więc się nienajlepiej fotografuje.
Mam na oku nowy aparat kompaktowy, ale nie prędko pewnie stanę się jego posiadaczką...
Ale wróćmy do kotów.

Wieczorna sesja Małego:

Może dadzą coś zjeść, przy okazji?

IKEA to nawet zrobi jakąś ciekawą zabawkę...(serwetnik)

Urwis wędrowny:

Czy oni myślą, że ja nie mam nic lepszego do roboty?

... jak tylko pozować na blacie? Fakt, że nowy, ale bez przesady...

Sesja stołowa:

O wiele milej poleżeć na krześle...Na reszcie są wygodne krzesła, zamiast tych twardych taboretów.

Albo wprost na stole. Ładne te serwetki kupiła. 

Czekając na:

Czy ktoś coś mówił o jedzeniu?

Właśnie! Też bym coś przekąsił. Właśnie wróciliśmy z przed domu.

To tam za oknem. Więc nas na zdjęciu nie widać. Od razu brzydsze takie to zdjęcie...Pfu!

No i to by było chwilowo na tyle w temacie "kuchnia". Ufff!!! Przyznam, że totalne wariactwo i dwa tygodnie skręcania, montowania, dopasowywania itp.
.

12 komentarzy:

  1. Tym razem będzie nie o kotach: piękna kuchnia! Bardzo mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja o kotach, choć kuchnia bardzo ładna. Odkąd odwiedził nas chrzestny mojego męża, od którego nasłuchałam się kazań i wywodów na temat chodzenia kotów po stołach i blatach, z przyjemnością patrzę na te zdjęcia... Nie jestem jedyną której to zupełnie nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kuchnia. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne - super wyszło. Ale koty przebijają wszystko - cudnie pozują :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziękuję :)! To bardzo fajne móc się podzielić radością... :). No, a koty... Nie wiem, jak mogło ich kiedyś nie być....

    Co do stołu - nawet mój połówek rzadko kiedy reaguje..., one nas całkiem dobrze wychowały, te nasze koty :P

    OdpowiedzUsuń
  5. piękną kuchnię dostały piękne koty.
    U mnie kot ma w kuchni na stole swoją miską z jedzeniem, a co? domownik przecież

    OdpowiedzUsuń
  6. No ;) to niesprawiedliwe, bo Pies też domownik ;)... Moje czasem częstują się z talerza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kuchnia, a do tego pewnie funkcjonalna, jak to w ikei :) Urwis majestatycznie wygląda stąpając po nowym blacie, a Mały Kot sprawnie dogląda porządku na stole :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyszlo :) ... i kotom jak widac tez sie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozbrajają mnie te koty i komentarze do zdjęć. Świetnie Ci to wszystko wychodzi. Jestem pełna podziwu:-) Jak sobie to czytam i oglądam to mi się zaraz humor poprawia:-)pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. olisek - całkiem znośna ;). Koty świetnie znają się na rzeczy :)).

    maus - dzięki :)..., nie podoba im się jedynie miejsce przechowywania jedzenia. nie umieją otworzyć tej szafki (na razie ;) ).

    rezervat - dziękuję w imieniu futer :)...

    czarownico z żywopłotu - fajnie, że możemy przyczynić się do uśmiechów :)... a wychodzi, bo Koty czuwają :) (i Szimi tam gdzieś, stamtąd, gdzie jest.... )

    OdpowiedzUsuń

Kot z Orłowej

Skrócona historia Kota z Gór (kliknij, aby powiększyć):
Jeśli chcesz i możesz pomóc innym kotom :)
Stowarzyszenie Humanitarno – Ekologiczne
„Dla Braci Mniejszych” Bielsko-Biała,
nr konta: MultiBank - 46 1140 2017 0000 4202 1012 0220
www: http://www.braciamniejsi.com.pl/
fb: https://www.facebook.com/dlabracimniejszych

Rozliczenia
U Portiera:
Pomóżmy kotu z Orłowej (8.05.2015)
Kot z Orłowej nowe wieści (14.05.2015)
Kot z Orłowej po raz trzeci (15.05.2015)

Posty na temat:
1. Kot z Orłowej (15.05.2015)
2. Akcja Orłowik (16.05.2015)
3. Misio-Orłowik w lecznicy (16.05.2015)
4. Orłowik - nowe wieści (18.05.2015)
5. Przytulacz (19.05.2015)
6. Banery, teksty i wieści (20.05.2015)
7. Szukamy domu dla Orłowika (22.05.2015)
8. Orłowik (23.05.2015)
9. Za i przeciw (24.05.2015)
10. Orłowik w DT (28.05.2015)
11. Rysio Orłowik (31.05.2015)
12. Orłowik - garść informacji (10.06.2015)
13. Dwa tygodnie w DT (11.06.2015)
14. Sesja zdjęciowa Rysia ;) (12.06.2015)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Scrapki 2014

Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3   Scrapkowa zabawa 3  

Scrapki 2013

Choineczki 2012 :)